ΕσωτερικόςΚανονισμός

ΛειτουργίαςΣχολικής

Μονάδας

Σχολική μονάδα:ΕΣΠΕΡΙΝΟΓΥΜΝΑΣΙΟΙΩΑΝΝΙΝΩΝ


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣΧΟΛΕΙΟΥ

ΕΣΠΕΡΙΝΟΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

ΔιεύθυνσηΔευτεροβάθμιας

Εκπαίδευσης Ιωαννίνων

 

ΚωδικόςΣχολείου(ΥΠΑΙΘ)

2001050

     

ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΈδρατουΣχολείου(διεύθυνση)

ΙΩΑΝΝΙΝΑ,ΜΙΧΑΗΛ ΑΓΓΕΛΟΥ 55

Τηλέφωνο

2651022320

Fax

2651022320

e-mail

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.">mail@gym-esp-ioann.ioa.sch.gr

Ιστοσελίδα

http://gym-esp-ioann.ioa.sch.gr/

Διευθυντής ΣχολικήςΜονάδας

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣΦΟΥΚΗΣ

ΥποδιευθυντέςΑ&Β

ΑναπληρωτήςΔιυθυντής

Δενυπάρχει

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣΤΣΙΑΝΤΗΣ

ΠρόεδροςΣυλλόγουΓονέων/Κηδεμόνων

Δενυπάρχει


1ΥΝΤΑΞΗ,ΕΓΚΡΙΣΗΚΑΙΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ.............................4

2.ΒΑΣΙΚΕΣΑΡΧΕΣ ΚΑΙΣΤΟΧΟΙΤΟΥΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ....................................................................................................4

3ΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣΧΟΛΕΙΟΥ...............................................................................5

Ι.Διδακτικόωράριο.....................................................................................................................................5

II.Προσέλευσηστοσχολείο........................................................................................................................5

III.Παραμονήστοσχολείο..........................................................................................................................5

IV.Αποχώρησηαπότοσχολείο..................................................................................................................5

V.ΩρολόγιοΠρόγραμματουΣχολείου......................................................................................................6

VI.Απουσίεςμαθητών.................................................................................................................................6

VII.Διαδικασίεςενημέρωσηςμαθητών,γονέωνκαικηδεμόνων.............................................................6

4.ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ..................................................................6

Ι.Φοίτηση....................................................................................................................................................6

II.Σχολικοίχώροι.........................................................................................................................................6

III.Διάλειμμα...............................................................................................................................................6

IV.Εμφάνιση................................................................................................................................................7

V.Συμπεριφορά–ΔικαιώματαΥποχρεώσεις............................................................................................7

VI.Άλλαθέματα..........................................................................................................................................7

VII.Παιδαγωγικόςέλεγχος..........................................................................................................................7

VIII.ΣχολικέςΔραστηριότητες....................................................................................................................8

5.ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣΧΟΛΕΙΟΥΓΙΑΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟΠΙΘΑΝΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ......................................................................................................8

Ι. Αντιμετώπισηέκτακτωναναγκών...........................................................................................................8

II.Χώροςσυγκέντρωσηςσεπερίπτωσηανάγκης.......................................................................................9

III.Ειδικόσχέδιοαποχώρησηςλόγωέκτακτωνσυνθηκών.......................................................................9

IV.ΔιαδικασίαΕκκένωσηςτηςΣχολικήςΜονάδας....................................................................................9

6.ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ..........................................................................................10

Πηγές..........................................................................................................................................................11


ΟΕσωτερικόςΚανονισμόςΛειτουργίαςτουΣχολείουβασίζεταισεόσα προβλέπονταιαπότοάρθρο37,Ν.4692/2020,λαμβάνονταςυπόψητιςιδιαίτερες συνθήκεςλειτουργίαςτουΣχολείου.

Ησυμμετοχήστησχολικήζωήσημαίνειτηναποδοχήκαιτήρησητουσχολικού κανονισμού.

1.ΣΥΝΤΑΞΗ,ΕΓΚΡΙΣΗΚΑΙΤΗΡΗΣΗΤΟΥΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ

ΟΕσωτερικόςΚανονισμόςΛειτουργίαςσυντάχθηκεύστερααπόεισήγησητου ΔιευθυντήτουΣχολείου,μετησυμμετοχήόλων τωνμελώντουΣυλλόγου Διδασκόντων/ουσών,τουπροεδρείου τουδεκαπενταμελούς μαθητικούσυμβουλίου τουΣχολείουκαιτουεκπροσώπουτουΔήμου/τηςκοινότητας.Σύμφωναμετοάρθρο

37,Ν.4692/2020Επιπλέον,έχειεγκριθείαπότονΣυντονιστή/τηΣυντονίστρια ΕκπαιδευτικούΈργουπουέχειτηνπαιδαγωγικήευθύνητουΣχολείουμας,καθώςκαι απότον/τηνΔιευθυντήΕκπαίδευσης.

ΟΕσωτερικόςΚανονισμόςΛειτουργίαςμετηνέναρξητουσχολικούέτους κοινοποιείταισεόλουςτουςμαθητές,γονείς/κηδεμόνες ανήλικωνμαθητώνκαι αναρτάταιστονιστότοποτουΣχολείου. Διανέμεταικαισυζητείταιδιεξοδικάμεόλους τους/τιςμαθητές/ριεςτουΣχολείουγιατυχόναλλαγέςτου.

ΟΚανονισμόςεπικαιροποιείταισετακτάχρονικάδιαστήματα,μέσωτης προβλεπόμενηςαπότοννόμοσυμμετοχικήςδιαδικασίαςόλωντων μελώντης σχολικήςκοινότητας, έτσιώστενασυμπεριλαμβάνεινέεςνομοθετικέςρυθμίσεις,να ανταποκρίνεταιστιςαλλαγέςτωνσυνθηκώνλειτουργίαςτουΣχολείουκαιτις,κατά καιρούς,αποφάσειςτωναρμόδιωνσυλλογικώνοργάνωντου.

2.ΒΑΣΙΚΕΣΑΡΧΕΣΚΑΙΣΤΟΧΟΙΤΟΥΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

ΤοΣχολείοπρέπειναδιασφαλίζειτησυνεργασίατων μελώντουχωρίςεντάσεις καισυγκρούσειςαλλάμεαμοιβαίοσεβασμόκαιαποδοχήτηςπροσωπικότηταςκάθε μέλουςτης σχολικήςκοινότητας.

ΟΚανονισμός,περιλαμβάνειόρουςκαικανόνες,κατανομήαρμοδιοτήτωνκαι ευθυνών,δικαιωμάτωνκαιυποχρεώσεων,γιαόλαταμέλητηςσχολικήςκοινότητας. ΜέσωτωνσυμφωνημένωνόρωνκαικανόνωντουΚανονισμούτουΣχολείου

επιδιώκεται:

Ηεξασφάλισητης σωματικήςκαισυναισθηματικήςασφάλειαςόλων τωνμελών τηςσχολικήςκοινότητας.

    Ηδιαμόρφωσηπροσωπικοτήτωνπουλειτουργούνυπεύθυνα, σέβονταιτις ελευθερίεςτωνάλλων καισυνεργάζονταιαρμονικάμεταξύτους.

Ηθεμελίωσηενόςπλαισίουπουυποστηρίζειτοεκπαιδευτικόέργοκαιτην


απρόσκοπτησυμμετοχήόλωνστηνεκπαιδευτικήδιαδικασία.

    Ηδιαμόρφωσηκλίματοςπουστηρίζειτηνολόπλευρηανάπτυξητης προσωπικότηταςτου/τηςκάθεμαθητή/ριας,αλλάκαιόλων των μελώντης σχολικήςκοινότητας.

    Ηδημιουργίαεύρυθμων,ευχάριστωνκαιαποδοτικώνσυνθηκώνδιδασκαλίας, μάθησηςκαιεργασίας.

3.ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣΧΟΛΕΙΟΥ

Ι.Διδακτικόωράριο

Ηέναρξη,ηλήξηδιάρκειαμαθημάτωντουυποχρεωτικούπρογράμματοςκαιτα διαλείμματακαθορίζονταιαπόσχετικήαπόφασητουΥΠΑΙΘ.

II.Προσέλευση στοσχολείο

Οιμαθητέςπροσέρχονταιστοσχολείοπριναπότηνέναρξητων μαθημάτων. Όσοιπροσέρχονταιμεκαθυστέρηση,γιαναμηνδημιουργείταιαναστάτωσηστη

διδακτική/μαθησιακήδιαδικασία,παρουσιάζονταιπρώταστογραφείοτης Διεύθυνσης.Κατόπιν,παραμένουνσεκατάλληλοχώροτουΣχολείουυπότην εποπτείαεκπαιδευτικούκαιεισέρχονταιστηντάξητουςμετάτηνολοκλήρωσητης τρέχουσαςδιδακτικήςώρας.

IIIαραμονή στοσχολείο

Οιμαθητέςπρέπειναεισέρχονταιστηντάξηαμέσωςμόλις χτυπήσειτο κουδούνι. Εφόσονεισέλθειο διδάσκωνστηναίθουσαδιδασκαλίαςδενεπιτρέπεταιη

είσοδοςσεκανένανμαθητή.

Κατάτηδιάρκειατωνμαθημάτωνκανέναςμαθητής,απότουςπροσελθόντεςστο σχολείο,δενεπιτρέπεταινααπουσιάζειαδικαιολόγητααπότηναίθουσα διδασκαλίας.

Δενεπιτρέπεταιηκατανάλωσηφαγητού,καφέκαιαναψυκτικούστηναίθουσα διδασκαλίας.

IV. Αποχώρηση απότοσχολείο

Οιμαθητές/ριεςσεκαμίαπερίπτωσηδενφεύγουναπότοΣχολείοπριντηλήξη

τωνμαθημάτωνχωρίςάδεια.Ανπαρουσιαστείανάγκηέκτακτηςαποχώρησηςκατάτη διάρκειατουσχολικούωραρίου(π.χ.ασθένεια),ενημερώνεταιογονέας/κηδεμόνας γιαναπροσέλθειστοΣχολείοκαιναπαραλάβειτοπαιδίτου,συμπληρώνοντας σχετικόέντυπο.

Τέλος,εάνκάποιοςγονέας/κηδεμόναςχρειαστεί,γιαειδικόλόγοναπάρειτοπαιδί τουπριντηλήξητωνμαθημάτων,χρειάζεταιναενημερώσειτηΔιεύθυνσητου Σχολείου.


V.ΩρολόγιοΠρόγραμμα τουΣχολείου

ΤοΣχολείομαςεφαρμόζειτοΩρολόγιοΠρόγραμμα,όπωςαυτόορίζεταιαπότις εγκυκλίουςτουΥΠΑΙΘ.

VI.Απουσίες μαθητών

Γιατηντακτικήπαρακολούθησητηςφοίτησηςτωνμαθητών/ριώνευθύνονταιεξ ολοκλήρουοικηδεμόνεςτους.Οιγονείς/κηδεμόνες οφείλουνναενημερώνουντο Σχολείογιατηναπουσίατων παιδιώντους. Το σχολείο θα ενημερώνει κάθε Δευτέρα τους μαθητές με τον τρέχοντα αριθμό απουσιών που έχουν.

VII.Διαδικασίεςενημέρωσηςμαθητών,γονέωνκαικηδεμόνων

Ηενημέρωσημαθητών,γονέωνκαικηδεμόνωνγίνεταιμέσωτωνακόλουθων τρόπων:

ΙστοσελίδαςτουΣχολείου.

Ενημερωτικώνσημειωμάτωνή/καιβεβαιώσεων.

Τηλεφωνικά.

    Μέσωτηςεπίσκεψήςτουςστοσχολείοτιςημέρεςκαιώρεςπουοι καθηγητές/τιεςβρίσκονταιστοσχολείο.

4.ΣΧΟΛΙΚΗΚΑΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗΖΩΗ

Ιοίτηση

Ηφοίτησητωνμαθητών/ριών,σύμφωναμετηνισχύουσανομοθεσία,είναι καθήκον καιυποχρέωσητους.Ησυμμετοχήτουςοφείλειναείναιτακτική,ενεργός καισυστηματική.

IIχολικοίχώροι

Ησυνεργασίαόλωνείναιαπαραίτητη,γιαναδιατηρηθείένακαθαρόκαι ευχάριστοσχολικόπεριβάλλον,κατάλληλογιαμάθηση.Γιατηνεπιτυχίααυτούτου σκοπούολοι:

    ΣέβονταιτηνκινητήκαιακίνητηπεριουσίατουΣχολείουκαθώςκαιτοφυσικό περιβάλλοντηςαυλήςτουΣχολείου.

■   Δενρυπαίνουντονσχολικόχώρο.Χρησιμοποιούντακαλάθιααπορριμμάτων. ΜαθητήςπουπροκαλείφθοράστηνπεριουσίατουΣχολείου,ελέγχεταιγιατη

συμπεριφοράαυτήκαιηδαπάνηαποκατάστασηςβαρύνειτονκηδεμόνατου.

III. Διάλειμμα

Κατάτηδιάρκειατουδιαλείμματοςοιμαθητές/ριεςοφείλουνναβγαίνουνστον αύλειοχώρο.

Οιμαθητές/τριες γιαοποιοδήποτε πρόβλημαήδυσκολίαπουαντιμετωπίζουν, απευθύνονταιστονεφημερεύοντα εκπαιδευτικόπουβρίσκεται εκεί.


IV.Εμφάνιση

Ηεμφάνισητωνμαθητών/τριώνοφείλειναχαρακτηρίζεταιαπόευπρέπεια.

V.Συμπεριφορά–ΔικαιώματαΥποχρεώσεις

ΟΔιευθυντήςκαιοιΕκπαιδευτικοίλειτουργούνστοπλαίσιοτων καθηκόντων τους, όπωςορίζεταιστη ισχύουσα νομοθεσία.

Οιμαθητές/μαθήτριες

Ησυμπεριφοράτωνμαθητώνπρέπειναδιέπεταιαπόδημοκρατικόήθος, σεβασμόστοεκπαιδευτικό,διοικητικόκαιβοηθητικόπροσωπικό,στουςσυμμαθητές τους,στησχολικήπεριουσία,καθώςκαιστηνδικήτουςπροσωπικότητα.

Απαγορεύεταικάθεείδοςβίας,λεκτικής,σωματικής,ψυχολογικήςήάλληςμορφής.Οι μαθητέςθαπρέπεινα:

    Προσπαθούνναλύνουντιςαντιθέσειςήδιαφωνίεςμεδιάλογο,καιαν χρειαστείαπευθύνονταιστονυπεύθυνο εκπαιδευτικότμήματοςήστον ΣύμβουλοΣχολικήςΖωής.

    Ότανυπάρχειανάγκη,μπορούνναεπικοινωνούνμετουςγονείςτους,μέσω των τηλεφώνωντουΣχολείου,αφούζητήσουν άδεια.

    Στις σχολικέςεκδηλώσειςκαιγιορτέςαλλάκαιστιςδιδακτικέςεπισκέψεις εκτόςΣχολείουακολουθούντουςσυνοδούςεκπαιδευτικούςκαι συμπεριφέρονται μεευγένειακαιευπρέπεια.

VI.Άλλα θέματα

Επισημαίνεταιότι σύμφωναμετηνισχύουσανομοθεσία:

    Ηχρήσηκινητούτηλεφώνουγιασυνομιλία,βιντεοσκόπησηήοποιαδήποτε άλληχρήσηεντόςτωνσχολικώνχώρων-κτηρίωνκαιυπαίθριωνχώρων απαγορεύεται.

    Τοκάπνισμα,ηλήψηαλκοόλκαιηχρήσηάλλωνεξαρτησιογόνωνουσιών απαγορεύονται.

Ηπαρέκκλισηαπότουςκανόνεςαυτούςσυνεπάγεταιτηνάμεσηαξιοποίηση αυστηρώνπαιδαγωγικώνμέτρων.

VIIαιδαγωγικόςέλεγχος

Ηανάπτυξηθετικούσχολικούκλίματοςείναιέναςσημαντικός παράγονταςτης διαδικασίαςαντιμετώπισηςτηςπαραβατικότηταςστονσχολικόχώρο.

ΤοΣχολείο,ωςφορέαςαγωγής,έχεικαθήκον ναλειτουργείέτσιώστεοι μαθητές/ριεςνασυνειδητοποιήσουν ότικάθεπράξητουςέχεισυνέπειες,ναμάθουν νααναλαμβάνουντηνευθύνητωνεπιλογώντουςκαιναγίνουνυπεύθυνοι πολίτες. Ανησυμπεριφοράτουμαθητήκαι τηςμαθήτριαςδενεναρμονίζεταιμετηνιδιότητά τουκαιαποκλίνειαπότηντήρησητουεσωτερικούκανονισμούτουΣχολείου,τότε αντιμετωπίζειτονπαιδαγωγικόέλεγχο,σύμφωναμετιςαρχέςτηςψυχολογίαςκαι


παιδαγωγικήςπουδιέπουντηνηλικίατου.

Ταθέματαπαραβατικήςσυμπεριφοράς τωνμαθητών/ριώνστοΣχολείο αντιμετωπίζονταιμεβάσητηνκείμενηνομοθεσία.

VIII. ΣχολικέςΔραστηριότητες

ΤοΣχολείοοργανώνειμιασειράδραστηριοτήτων,εντόςκαιεκτόςΣχολείουπου στόχοέχουντησύνδεσησχολικήςκαικοινωνικήςζωής.Γι'αυτόστηναρχήτου σχολικούέτουςγίνεταισχεδιασμόςτωνδράσεωναυτών.ΤοΣχολείοεπιδιώκειτην ευαισθητοποίησηκαιτησυμμετοχήόλων τωνμαθητών/ριώνσεμορφωτικές, πολιτιστικέςκαιάλλεςεκδηλώσεις.

5.ΠΟΛΙΤΙΚΗΤΟΥΣΧΟΛΕΙΟΥΓΙΑΤΗΝΠΡΟΣΤΑΣΙΑΑΠΟΠΙΘΑΝΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ

Ι. Αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών

ΟΔιευθυντήςτουΣχολείου,στηναρχήτουσχολικούέτουςσεσυνεργασία μετονΣύλλογοΔιδασκόντων/ουσώντουΣχολείου,προβαίνεισεόλεςτις απαιτούμενεςενέργειεςπουπροβλέπονταικαι επικαιροποιείταιτοΣχέδιοΜνημονίουΕνεργειώνγιατηναντιμετώπισητωνέκτακτων αναγκώνεντόςτουσχολικούχώρου.

Όσοναφοράτηνπροστασίααπόσεισμούςκαιφυσικάφαινόμενα, επικαιροποιείταιτακτικάτοΣχέδιοΜνημονίουΕνεργειώνγιατηΔιαχείρισητου ΣεισμικούΚινδύνουτουΣχολείου,μετηνυλοποίησηασκήσεωνετοιμότηταςκατάτη διάρκειατουσχολικούέτους.Επίσης,τοΣχολείοενημερώνειτους/τιςμαθητές/τριες, γιατουςβασικούςκανόνεςκαιτρόπουςαντίδρασηςκατάτηνεκδήλωσητων φαινομένωναυτών.

Τέλος,σε καταστάσειςπανδημίαςήακραίωνπικίνδυνωνφαινομένωνόλοι οφείλουννασυμμορφώνονταικαιναακολουθούνρητάτιςοδηγίεςπουεκδίδουνοι εκάστοτεαρμόδιοιφορείς/υπηρεσίες(ΕΟΔΥ,ΥΠΑΙΘ,ΥπουργείοΠολιτικής Προστασίας,κ.λ.π.)γιατηνεύρυθμηλειτουργίατηςσχολικήςμονάδαςκαιτην ασφάλειατωνμελώντης.

Σε τακτά χρονικά διαστήματα πραγματοποιούνται ασκήσεις αντιμετώπισης σεισμού, καθώς και ενημέρωση για αντιμετώπιση ακραίων και επικίνδυνωνφαινομένων.


II.Χώροςσυγκέντρωσηςσεπερίπτωση ανάγκης

Ενδεικτικόσχέδιο:

ΚάτοψηΧώρουΚαταφυγής

ΕΞΟΔΟΣ

ΑΥΛΗ

¤ΜΠΑΣΚΕΤΑ

ΣΗΜΕΙΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ

IIIιδικόσχέδιο αποχώρησης λόγωέκτακτων συνθηκών

Σεπερίπτωσηέκτακτηςανάγκης,γιατηνασφάλειατωνπαιδιώνέχεικαταρτιστεί σχέδιοδιαφυγήςκαιπροςτούτοπραγματοποιούνταιτακτικάασκήσειςετοιμότητας.

IV.Διαδικασία ΕκκένωσηςτηςΣχολικήςΜονάδας

Ισόγειο:Εκκενώνεταιμετηνακόλουθησειρά: ΓΡΑΦΕΙΟΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

ΓΡΑΦΕΙΟΔΙΕΥΘΥΝΤΗ

1οςΌροφος:Εκκενώνεταιμετηνακόλουθησειρά: ΑίθουσαΑ

ΑίθουσαΒ ΑίθουσαΓ

ΑίθουσαΥπολογιστών

ΧώροςΚαταφυγής: ΓΥΡΩ ΑΠΟΤΗΜΠΑΣΚΕΤΑ

Ηδιαδικασίαεκκένωσηςαπεικονίζεταικαιστιςακόλουθεςκατόψεις.

Στηνκάθεαίθουσατουσχολείουέχειαναρτηθείκαιηαντίστοιχη κάτοψητουορόφου μετηνπορείαδιαφυγήςπουθαακολουθήσουνοιμαθητέςτουτμήματος.


ΚάτοψηΙσογείου


ΕΞΟΔΟΣΣΧΟΛΕΙΟΥ

 
ΓΡΑΦΕΙΟ

Δ/ΝΤΗ


ΓΡΑΦΕΙΟ

ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ


 


Κάτοψη1ουΟρόφου


ΤΑΞΗ Η/Υ’


ΒΟΡΕΙΑΕΞΟΔΟΣ                                 ΝΟΤΙΑΕΞΟΔΟΣ


ΤΑΞΗ Α’


ΤΑΞΗ Β


ΤΑΞΗ Γ


ΣΚΑΛΕΣ                                                                                                                          ΣΚΑΛΕΣ


ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ


Ι Σ Ο Γ Ε Ι Ο           ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

ΕΞΟΔΟΣΣΧΟΛΕΙΟΥ

ΑΥΛΗ


6.ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣΤΟΥ

ΟκοινάσυμφωνημένοςΚανονισμόςβασίζεταιστηνισχύουσανομοθεσίακαι στιςσύγχρονεςπαιδαγωγικέςκαιδιδακτικέςαρχές.Ητήρησητουαποτελεί προϋπόθεση τηςεύρυθμηςλειτουργίαςτουΣχολείου.

ΘέματαπουανακύπτουνκαιδενπροβλέπονταιαπότονΚανονισμό, αντιμετωπίζονταικατάπερίπτωσηαπότον/τηΔιευθυντή/ριακαιτονΣύλλογο Διδασκόντων/ουσών,σύμφωναμετιςαρχέςτηςπαιδαγωγικήςεπιστήμηςκαιτην εκπαιδευτικήνομοθεσία,σεπνεύμασυνεργασίαςμεόλαταμέλητης σχολικής