ΕσωτερικόςΚανονισμός
ΛειτουργίαςΣχολικής
Μονάδας
Σχολική μονάδα:ΕΣΠΕΡΙΝΟΓΥΜΝΑΣΙΟΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣΧΟΛΕΙΟΥ |
||
ΕΣΠΕΡΙΝΟΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
ΔιεύθυνσηΔευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων |
|
ΚωδικόςΣχολείου(ΥΠΑΙΘ) |
2001050 |
|
ΣΤΟΙΧΕΙΑ |
|||
ΈδρατουΣχολείου(διεύθυνση) |
ΙΩΑΝΝΙΝΑ,ΜΙΧΑΗΛ ΑΓΓΕΛΟΥ 55 |
||
Τηλέφωνο |
2651022320 |
Fax |
2651022320 |
|
Ιστοσελίδα |
||
Διευθυντής ΣχολικήςΜονάδας |
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣΦΟΥΚΗΣ |
||
ΥποδιευθυντέςΑ&Β ΑναπληρωτήςΔιυθυντής |
Δενυπάρχει ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣΤΣΙΑΝΤΗΣ |
||
ΠρόεδροςΣυλλόγουΓονέων/Κηδεμόνων |
Δενυπάρχει |
1.ΣΥΝΤΑΞΗ,ΕΓΚΡΙΣΗΚΑΙΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ.............................4
2.ΒΑΣΙΚΕΣΑΡΧΕΣ ΚΑΙΣΤΟΧΟΙΤΟΥΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ....................................................................................................4
3.ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣΧΟΛΕΙΟΥ...............................................................................5
Ι.Διδακτικόωράριο.....................................................................................................................................5
II.Προσέλευσηστοσχολείο........................................................................................................................5
III.Παραμονήστοσχολείο..........................................................................................................................5
IV.Αποχώρησηαπότοσχολείο..................................................................................................................5
V.ΩρολόγιοΠρόγραμματουΣχολείου......................................................................................................6
VI.Απουσίεςμαθητών.................................................................................................................................6
VII.Διαδικασίεςενημέρωσηςμαθητών,γονέωνκαικηδεμόνων.............................................................6
4.ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ..................................................................6
Ι.Φοίτηση....................................................................................................................................................6
II.Σχολικοίχώροι.........................................................................................................................................6
III.Διάλειμμα...............................................................................................................................................6
IV.Εμφάνιση................................................................................................................................................7
V.Συμπεριφορά–ΔικαιώματαΥποχρεώσεις............................................................................................7
VI.Άλλαθέματα..........................................................................................................................................7
VII.Παιδαγωγικόςέλεγχος..........................................................................................................................7
VIII.ΣχολικέςΔραστηριότητες....................................................................................................................8
5.ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣΧΟΛΕΙΟΥΓΙΑΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟΠΙΘΑΝΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ......................................................................................................8
Ι. Αντιμετώπισηέκτακτωναναγκών...........................................................................................................8
II.Χώροςσυγκέντρωσηςσεπερίπτωσηανάγκης.......................................................................................9
III.Ειδικόσχέδιοαποχώρησηςλόγωέκτακτωνσυνθηκών.......................................................................9
IV.ΔιαδικασίαΕκκένωσηςτηςΣχολικήςΜονάδας....................................................................................9
6.ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ..........................................................................................10
Πηγές..........................................................................................................................................................11
ΟΕσωτερικόςΚανονισμόςΛειτουργίαςτουΣχολείουβασίζεταισεόσα προβλέπονταιαπότοάρθρο37,Ν.4692/2020,λαμβάνονταςυπόψητιςιδιαίτερες συνθήκεςλειτουργίαςτουΣχολείου.
Ησυμμετοχήστησχολικήζωήσημαίνειτηναποδοχήκαιτήρησητουσχολικού κανονισμού.
1.ΣΥΝΤΑΞΗ,ΕΓΚΡΙΣΗΚΑΙΤΗΡΗΣΗΤΟΥΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ
ΟΕσωτερικόςΚανονισμόςΛειτουργίαςσυντάχθηκεύστερααπόεισήγησητου ΔιευθυντήτουΣχολείου,μετησυμμετοχήόλων τωνμελώντουΣυλλόγου Διδασκόντων/ουσών,τουπροεδρείου τουδεκαπενταμελούς μαθητικούσυμβουλίου τουΣχολείουκαιτουεκπροσώπουτουΔήμου/τηςκοινότητας.Σύμφωναμετοάρθρο
37,Ν.4692/2020Επιπλέον,έχειεγκριθείαπότονΣυντονιστή/τηΣυντονίστρια ΕκπαιδευτικούΈργουπουέχειτηνπαιδαγωγικήευθύνητουΣχολείουμας,καθώςκαι απότον/τηνΔιευθυντήΕκπαίδευσης.
ΟΕσωτερικόςΚανονισμόςΛειτουργίαςμετηνέναρξητουσχολικούέτους κοινοποιείταισεόλουςτουςμαθητές,γονείς/κηδεμόνες ανήλικωνμαθητώνκαι αναρτάταιστονιστότοποτουΣχολείου. Διανέμεταικαισυζητείταιδιεξοδικάμεόλους τους/τιςμαθητές/ριεςτουΣχολείουγιατυχόναλλαγέςτου.
ΟΚανονισμόςεπικαιροποιείταισετακτάχρονικάδιαστήματα,μέσωτης προβλεπόμενηςαπότοννόμοσυμμετοχικήςδιαδικασίαςόλωντων μελώντης σχολικήςκοινότητας, έτσιώστενασυμπεριλαμβάνεινέεςνομοθετικέςρυθμίσεις,να ανταποκρίνεταιστιςαλλαγέςτωνσυνθηκώνλειτουργίαςτουΣχολείουκαιτις,κατά καιρούς,αποφάσειςτωναρμόδιωνσυλλογικώνοργάνωντου.
2.ΒΑΣΙΚΕΣΑΡΧΕΣΚΑΙΣΤΟΧΟΙΤΟΥΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
ΤοΣχολείοπρέπειναδιασφαλίζειτησυνεργασίατων μελώντουχωρίςεντάσεις καισυγκρούσειςαλλάμεαμοιβαίοσεβασμόκαιαποδοχήτηςπροσωπικότηταςκάθε μέλουςτης σχολικήςκοινότητας.
ΟΚανονισμός,περιλαμβάνειόρουςκαικανόνες,κατανομήαρμοδιοτήτωνκαι ευθυνών,δικαιωμάτωνκαιυποχρεώσεων,γιαόλαταμέλητηςσχολικήςκοινότητας. ΜέσωτωνσυμφωνημένωνόρωνκαικανόνωντουΚανονισμούτουΣχολείου
επιδιώκεται:
•Ηεξασφάλισητης σωματικήςκαισυναισθηματικήςασφάλειαςόλων τωνμελών τηςσχολικήςκοινότητας.
• Ηδιαμόρφωσηπροσωπικοτήτωνπουλειτουργούνυπεύθυνα, σέβονταιτις ελευθερίεςτωνάλλων καισυνεργάζονταιαρμονικάμεταξύτους.
• Ηθεμελίωσηενόςπλαισίουπουυποστηρίζειτοεκπαιδευτικόέργοκαιτην
απρόσκοπτησυμμετοχήόλωνστηνεκπαιδευτικήδιαδικασία.
• Ηδιαμόρφωσηκλίματοςπουστηρίζειτηνολόπλευρηανάπτυξητης προσωπικότηταςτου/τηςκάθεμαθητή/ριας,αλλάκαιόλων των μελώντης σχολικήςκοινότητας.
• Ηδημιουργίαεύρυθμων,ευχάριστωνκαιαποδοτικώνσυνθηκώνδιδασκαλίας, μάθησηςκαιεργασίας.
3.ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣΧΟΛΕΙΟΥ
Ι.Διδακτικόωράριο
Ηέναρξη,ηλήξη,ηδιάρκειαμαθημάτωντουυποχρεωτικούπρογράμματοςκαιτα διαλείμματακαθορίζονταιαπόσχετικήαπόφασητουΥΠΑΙΘ.
II.Προσέλευση στοσχολείο
Οιμαθητέςπροσέρχονταιστοσχολείοπριναπότηνέναρξητων μαθημάτων. Όσοιπροσέρχονταιμεκαθυστέρηση,γιαναμηνδημιουργείταιαναστάτωσηστη
διδακτική/μαθησιακήδιαδικασία,παρουσιάζονταιπρώταστογραφείοτης Διεύθυνσης.Κατόπιν,παραμένουνσεκατάλληλοχώροτουΣχολείουυπότην εποπτείαεκπαιδευτικούκαιεισέρχονταιστηντάξητουςμετάτηνολοκλήρωσητης τρέχουσαςδιδακτικήςώρας.
III.Παραμονή στοσχολείο
Οιμαθητέςπρέπειναεισέρχονταιστηντάξηαμέσωςμόλις χτυπήσειτο κουδούνι. Εφόσονεισέλθειο διδάσκωνστηναίθουσαδιδασκαλίαςδενεπιτρέπεταιη
είσοδοςσεκανένανμαθητή.
Κατάτηδιάρκειατωνμαθημάτωνκανέναςμαθητής,απότουςπροσελθόντεςστο σχολείο,δενεπιτρέπεταινααπουσιάζειαδικαιολόγητααπότηναίθουσα διδασκαλίας.
Δενεπιτρέπεταιηκατανάλωσηφαγητού,καφέκαιαναψυκτικούστηναίθουσα διδασκαλίας.
IV. Αποχώρηση απότοσχολείο
Οιμαθητές/ριεςσεκαμίαπερίπτωσηδενφεύγουναπότοΣχολείοπριντηλήξη
τωνμαθημάτωνχωρίςάδεια.Ανπαρουσιαστείανάγκηέκτακτηςαποχώρησηςκατάτη διάρκειατουσχολικούωραρίου(π.χ.ασθένεια),ενημερώνεταιογονέας/κηδεμόνας γιαναπροσέλθειστοΣχολείοκαιναπαραλάβειτοπαιδίτου,συμπληρώνοντας σχετικόέντυπο.
Τέλος,εάνκάποιοςγονέας/κηδεμόναςχρειαστεί,γιαειδικόλόγοναπάρειτοπαιδί τουπριντηλήξητωνμαθημάτων,χρειάζεταιναενημερώσειτηΔιεύθυνσητου Σχολείου.
V.ΩρολόγιοΠρόγραμμα τουΣχολείου
ΤοΣχολείομαςεφαρμόζειτοΩρολόγιοΠρόγραμμα,όπωςαυτόορίζεταιαπότις εγκυκλίουςτουΥΠΑΙΘ.
VI.Απουσίες μαθητών
Γιατηντακτικήπαρακολούθησητηςφοίτησηςτωνμαθητών/ριώνευθύνονταιεξ ολοκλήρουοικηδεμόνεςτους.Οιγονείς/κηδεμόνες οφείλουνναενημερώνουντο Σχολείογιατηναπουσίατων παιδιώντους. Το σχολείο θα ενημερώνει κάθε Δευτέρα τους μαθητές με τον τρέχοντα αριθμό απουσιών που έχουν.
VII.Διαδικασίεςενημέρωσηςμαθητών,γονέωνκαικηδεμόνων
Ηενημέρωσημαθητών,γονέωνκαικηδεμόνωνγίνεταιμέσωτωνακόλουθων τρόπων:
• ΙστοσελίδαςτουΣχολείου.
• Ενημερωτικώνσημειωμάτωνή/καιβεβαιώσεων.
• Τηλεφωνικά.
• Μέσωτηςεπίσκεψήςτουςστοσχολείοτιςημέρεςκαιώρεςπουοι καθηγητές/τιεςβρίσκονταιστοσχολείο.
4.ΣΧΟΛΙΚΗΚΑΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗΖΩΗ
Ι.Φοίτηση
Ηφοίτησητωνμαθητών/ριών,σύμφωναμετηνισχύουσανομοθεσία,είναι καθήκον καιυποχρέωσητους.Ησυμμετοχήτουςοφείλειναείναιτακτική,ενεργός καισυστηματική.
II.Σχολικοίχώροι
Ησυνεργασίαόλωνείναιαπαραίτητη,γιαναδιατηρηθείένακαθαρόκαι ευχάριστοσχολικόπεριβάλλον,κατάλληλογιαμάθηση.Γιατηνεπιτυχίααυτούτου σκοπούολοι:
■ ΣέβονταιτηνκινητήκαιακίνητηπεριουσίατουΣχολείουκαθώςκαιτοφυσικό περιβάλλοντηςαυλήςτουΣχολείου.
■ Δενρυπαίνουντονσχολικόχώρο.Χρησιμοποιούντακαλάθιααπορριμμάτων. ΜαθητήςπουπροκαλείφθοράστηνπεριουσίατουΣχολείου,ελέγχεταιγιατη
συμπεριφοράαυτήκαιηδαπάνηαποκατάστασηςβαρύνειτονκηδεμόνατου.
III. Διάλειμμα
Κατάτηδιάρκειατουδιαλείμματοςοιμαθητές/ριεςοφείλουνναβγαίνουνστον αύλειοχώρο.
Οιμαθητές/τριες γιαοποιοδήποτε πρόβλημαήδυσκολίαπουαντιμετωπίζουν, απευθύνονταιστονεφημερεύοντα εκπαιδευτικόπουβρίσκεται εκεί.
IV.Εμφάνιση
Ηεμφάνισητωνμαθητών/τριώνοφείλειναχαρακτηρίζεταιαπόευπρέπεια.
V.Συμπεριφορά–ΔικαιώματαΥποχρεώσεις
ΟΔιευθυντήςκαιοιΕκπαιδευτικοίλειτουργούνστοπλαίσιοτων καθηκόντων τους, όπωςορίζεταιστη ισχύουσα νομοθεσία.
Οιμαθητές/μαθήτριες
Ησυμπεριφοράτωνμαθητώνπρέπειναδιέπεταιαπόδημοκρατικόήθος, σεβασμόστοεκπαιδευτικό,διοικητικόκαιβοηθητικόπροσωπικό,στουςσυμμαθητές τους,στησχολικήπεριουσία,καθώςκαιστηνδικήτουςπροσωπικότητα.
Απαγορεύεταικάθεείδοςβίας,λεκτικής,σωματικής,ψυχολογικήςήάλληςμορφής.Οι μαθητέςθαπρέπεινα:
• Προσπαθούνναλύνουντιςαντιθέσειςήδιαφωνίεςμεδιάλογο,καιαν χρειαστείαπευθύνονταιστονυπεύθυνο εκπαιδευτικότμήματοςήστον ΣύμβουλοΣχολικήςΖωής.
• Ότανυπάρχειανάγκη,μπορούνναεπικοινωνούνμετουςγονείςτους,μέσω των τηλεφώνωντουΣχολείου,αφούζητήσουν άδεια.
• Στις σχολικέςεκδηλώσειςκαιγιορτέςαλλάκαιστιςδιδακτικέςεπισκέψεις εκτόςΣχολείουακολουθούντουςσυνοδούςεκπαιδευτικούςκαι συμπεριφέρονται μεευγένειακαιευπρέπεια.
VI.Άλλα θέματα
Επισημαίνεταιότι σύμφωναμετηνισχύουσανομοθεσία:
• Ηχρήσηκινητούτηλεφώνουγιασυνομιλία,βιντεοσκόπησηήοποιαδήποτε άλληχρήσηεντόςτωνσχολικώνχώρων-κτηρίωνκαιυπαίθριωνχώρων απαγορεύεται.
• Τοκάπνισμα,ηλήψηαλκοόλκαιηχρήσηάλλωνεξαρτησιογόνωνουσιών απαγορεύονται.
Ηπαρέκκλισηαπότουςκανόνεςαυτούςσυνεπάγεταιτηνάμεσηαξιοποίηση αυστηρώνπαιδαγωγικώνμέτρων.
VII.Παιδαγωγικόςέλεγχος
Ηανάπτυξηθετικούσχολικούκλίματοςείναιέναςσημαντικός παράγονταςτης διαδικασίαςαντιμετώπισηςτηςπαραβατικότηταςστονσχολικόχώρο.
ΤοΣχολείο,ωςφορέαςαγωγής,έχεικαθήκον ναλειτουργείέτσιώστεοι μαθητές/ριεςνασυνειδητοποιήσουν ότικάθεπράξητουςέχεισυνέπειες,ναμάθουν νααναλαμβάνουντηνευθύνητωνεπιλογώντουςκαιναγίνουνυπεύθυνοι πολίτες. Ανησυμπεριφοράτουμαθητήκαι τηςμαθήτριαςδενεναρμονίζεταιμετηνιδιότητά τουκαιαποκλίνειαπότηντήρησητουεσωτερικούκανονισμούτουΣχολείου,τότε αντιμετωπίζειτονπαιδαγωγικόέλεγχο,σύμφωναμετιςαρχέςτηςψυχολογίαςκαι
παιδαγωγικήςπουδιέπουντηνηλικίατου.
Ταθέματαπαραβατικήςσυμπεριφοράς τωνμαθητών/ριώνστοΣχολείο αντιμετωπίζονταιμεβάσητηνκείμενηνομοθεσία.
VIII. ΣχολικέςΔραστηριότητες
ΤοΣχολείοοργανώνειμιασειράδραστηριοτήτων,εντόςκαιεκτόςΣχολείουπου στόχοέχουντησύνδεσησχολικήςκαικοινωνικήςζωής.Γι'αυτόστηναρχήτου σχολικούέτουςγίνεταισχεδιασμόςτωνδράσεωναυτών.ΤοΣχολείοεπιδιώκειτην ευαισθητοποίησηκαιτησυμμετοχήόλων τωνμαθητών/ριώνσεμορφωτικές, πολιτιστικέςκαιάλλεςεκδηλώσεις.
5.ΠΟΛΙΤΙΚΗΤΟΥΣΧΟΛΕΙΟΥΓΙΑΤΗΝΠΡΟΣΤΑΣΙΑΑΠΟΠΙΘΑΝΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ
Ι. Αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών
ΟΔιευθυντήςτουΣχολείου,στηναρχήτουσχολικούέτουςσεσυνεργασία μετονΣύλλογοΔιδασκόντων/ουσώντουΣχολείου,προβαίνεισεόλεςτις απαιτούμενεςενέργειεςπουπροβλέπονταικαι επικαιροποιείταιτοΣχέδιοΜνημονίουΕνεργειώνγιατηναντιμετώπισητωνέκτακτων αναγκώνεντόςτουσχολικούχώρου.
Όσοναφοράτηνπροστασίααπόσεισμούςκαιφυσικάφαινόμενα, επικαιροποιείταιτακτικάτοΣχέδιοΜνημονίουΕνεργειώνγιατηΔιαχείρισητου ΣεισμικούΚινδύνουτουΣχολείου,μετηνυλοποίησηασκήσεωνετοιμότηταςκατάτη διάρκειατουσχολικούέτους.Επίσης,τοΣχολείοενημερώνειτους/τιςμαθητές/τριες, γιατουςβασικούςκανόνεςκαιτρόπουςαντίδρασηςκατάτηνεκδήλωσητων φαινομένωναυτών.
Τέλος,σε καταστάσειςπανδημίαςήακραίων-επικίνδυνωνφαινομένωνόλοι οφείλουννασυμμορφώνονταικαιναακολουθούνρητάτιςοδηγίεςπουεκδίδουνοι εκάστοτεαρμόδιοιφορείς/υπηρεσίες(ΕΟΔΥ,ΥΠΑΙΘ,ΥπουργείοΠολιτικής Προστασίας,κ.λ.π.)γιατηνεύρυθμηλειτουργίατηςσχολικήςμονάδαςκαιτην ασφάλειατωνμελώντης.
Σε τακτά χρονικά διαστήματα πραγματοποιούνται ασκήσεις αντιμετώπισης σεισμού, καθώς και ενημέρωση για αντιμετώπιση ακραίων και επικίνδυνωνφαινομένων.
II.Χώροςσυγκέντρωσηςσεπερίπτωση ανάγκης
Ενδεικτικόσχέδιο:
ΚάτοψηΧώρουΚαταφυγής
ΕΞΟΔΟΣ
ΑΥΛΗ
¤ΜΠΑΣΚΕΤΑ
ΣΗΜΕΙΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ
III.Ειδικόσχέδιο αποχώρησης λόγωέκτακτων συνθηκών
Σεπερίπτωσηέκτακτηςανάγκης,γιατηνασφάλειατωνπαιδιώνέχεικαταρτιστεί σχέδιοδιαφυγήςκαιπροςτούτοπραγματοποιούνταιτακτικάασκήσειςετοιμότητας.
IV.Διαδικασία ΕκκένωσηςτηςΣχολικήςΜονάδας
Ισόγειο:Εκκενώνεταιμετηνακόλουθησειρά: ΓΡΑΦΕΙΟΚΑΘΗΓΗΤΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟΔΙΕΥΘΥΝΤΗ
1οςΌροφος:Εκκενώνεταιμετηνακόλουθησειρά: ΑίθουσαΑ
ΑίθουσαΒ ΑίθουσαΓ
ΑίθουσαΥπολογιστών
ΧώροςΚαταφυγής: ΓΥΡΩ ΑΠΟΤΗΜΠΑΣΚΕΤΑ
Ηδιαδικασίαεκκένωσηςαπεικονίζεταικαιστιςακόλουθεςκατόψεις.
Στηνκάθεαίθουσατουσχολείουέχειαναρτηθείκαιηαντίστοιχη κάτοψητουορόφου μετηνπορείαδιαφυγήςπουθαακολουθήσουνοιμαθητέςτουτμήματος.
ΚάτοψηΙσογείου
|
Δ/ΝΤΗ
ΓΡΑΦΕΙΟ
ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ
Κάτοψη1ουΟρόφου
ΤΑΞΗ Η/Υ’
ΒΟΡΕΙΑΕΞΟΔΟΣ ΝΟΤΙΑΕΞΟΔΟΣ
ΤΑΞΗ Α’
ΤΑΞΗ Β’
ΤΑΞΗ Γ’
ΣΚΑΛΕΣ ΣΚΑΛΕΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ
Ι Σ Ο Γ Ε Ι Ο ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ
ΕΞΟΔΟΣΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΑΥΛΗ
6.ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣΤΟΥ
ΟκοινάσυμφωνημένοςΚανονισμόςβασίζεταιστηνισχύουσανομοθεσίακαι στιςσύγχρονεςπαιδαγωγικέςκαιδιδακτικέςαρχές.Ητήρησητουαποτελεί προϋπόθεση τηςεύρυθμηςλειτουργίαςτουΣχολείου.
ΘέματαπουανακύπτουνκαιδενπροβλέπονταιαπότονΚανονισμό, αντιμετωπίζονταικατάπερίπτωσηαπότον/τηΔιευθυντή/ριακαιτονΣύλλογο Διδασκόντων/ουσών,σύμφωναμετιςαρχέςτηςπαιδαγωγικήςεπιστήμηςκαιτην εκπαιδευτικήνομοθεσία,σεπνεύμασυνεργασίαςμεόλαταμέλητης σχολικής